• aboutus_management_slide2.jpg
  • aboutus_management_slide3.jpg
  • aboutus_management_slide4.jpg
  • ΒΟΟΚ ΥΟUR HOTEL NOW

  • ΒΟΟΚ ΥΟUR HOTEL NOW
date picker

Διαχείριση Ξενοδοχείων

H Domotel είναι μια Ελληνική Αλυσίδα Ξενοδοχείων, με την κάθε μονάδα να αποτυπώνει με σεβασμό την μοναδικότητα των στοιχείων που την περιβάλλουν: την Ιστορία του προορισμού, το φυσικό περιβάλλον και κάλλος, την αρχιτεκτονική και την τοπική κουλτούρα.

Τα ξενοδοχεία και τα θέρετρα της Domotel αντικατοπτρίζουν την ταυτότητα του προορισμού προωθώντας την ελληνική φιλοξενία ενώ ταυτόχρονα αποτελούν μοντέρνες, φρέσκιες εκφράσεις προσωποποιημένων υπηρεσιών με αποτέλεσμα τη δημιουργία αξέχαστων εμπειριών διαμονής.

Η βαθιά γνώση και τεράστια εμπειρία μας στην Τουριστικη Βιομηχανία με εξειδίκευση στον Ξενοδοχειακό Κλάδο, μας επιτρέπουν να υποστηρίζουμε επιτυχώς ένα κύκλωμα που περιλαμβάνει- εκτός από τα καταλύματα- ταξιδιωτικά γραφεία, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, επιχειρήσεις μεταφοράς ατόμων, επισιτιστικές μονάδες, μονάδες αναψυχής κλπ. H εξειδίκευση αυτή οδήγησε σε μοναδικές συνέργειες που παρέχουν καινοτρόπες λύσεις τόσο στους Ξενοδόχους, όσο και στους Διαχειριστές και τους Επενδυτές.     
 

Η Διαδικασία

Ο ενδελεχής έλεγχος των αιτήσεων από τα αντίστοιχα αρμόδια στελέχη της Domotel, αποτελεί το σημαντικότερο σημείο για την ορθή επιλογή  των Ξενοδοχειακών Μονάδων που επιθυμούν να γίνουν μέλος της Αλυσίδας.

  • Συνάντηση με τον Ξενοδόχο ή/ και Επενδυτή και συζήτηση σχετικά με το δικό του/της Όραμα για την μονάδα.
  • Λεπτομερής έρευνα του τρέχοντος λειτουργικού συστήματος και αναγκών, των οικονομικών επιδόσεων και της Δυναμικής των Πωλήσεων.
  • Διεξάγουμε Eπιθεώρηση (inspection) της μονάδας προκειμένου να καταγραφούν τα δεδομένα και να εντοπιστούν σημεία βελτίωσης (ανακαίνιση χώρων, εξοπλισμού κλπ)
  • Παρουσίαση πλήρους και ρεαλιστικού Επιχειρηματικού Πλάνου (Business Plan) και Προϋπολογισμού (Βinancial Βudget)
  • Εκπόνηση και παρουσίαση Στρατηγικής Μάρκετινγκ (Μarketing Plan) κι αντίστοιχου Προϋπολογισμού (Βudget)
  • Αξιολόγηση τρέχουσας κατάστασης/ αναγκών Προσωπικού- Προτάσεις βελτιστοποίησης (Staffing plan & Operational Budget)
  • Παρουσίαση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Domotel και Λειτουργικών Συστημάτων Διασφάλισης Ποιότητας

Tα Οφέλη

  • «Εκμετάλλευση»  ενός ισχυρού σήματος/ μπράντας (brand name) που ενισχύει τόσο την αναγνωρισιμότητα (awareness) όσο και την αξιοπιστία (credibility) του Ξενοδοχείου (enhancement of the hotel's awareness and credibility through a bold brand name).
  • Τα πρότυπα Domotel ενισχύουν την συνοχή όλων των λειτουργιών μέσω των προτύπων Domotel με στόχο την πλήρη κατανόηση και ικανοποίηση των επισκεπτών
  • Διεθνές Δίκτυο Πωλήσεων και Αντιπροσώπευση (brand representation)
  • Δυναμικές Τεχνικές Marketing & PR
  • Δυναμική παρουσία στα Κανάλια Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)
  • Υπηρεσίες που αποφέρουν πληρότητες, όπως τεχνολογικά άρτια λειτουργικά συστήματα κρατήσεων, διαχειρίσιμες και δυναμικές ιστοσελίδες, Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών Domotel (Loyalty Program)
  • Στρατηγικές Πωλήσεων Cross selling στόχο την αύξηση πληροτήτων και εσόδων
  • Ευρύτατο Δίκτυο Τουριστικών Πρακτόρων, Γραφείων και Επιχειρήσεων
  • Ευρύτατο Δίκτυο προμηθευτών και αναδόχων έργων (εργολάβων)- Εξοικονόμηση στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής αισθητικής & αξίας
  • Λειτουργικά Προγράμματα Ελέγχου και Διασφάλισης Ποιότητας, όπως το Domotel Guest Satisfaction Survey (Έρευνα Ικανοποίησης Επισκέπτη ) και το Domotel Guest Mystery Scheme
  • Εξειδίκευση σε ζητήματα Ανθρώπινου Δυναμικού (HR) για την άρτια κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό.
  • Η "Ακαδημία Domotel" παρέχει εκπαίδευση, μετεκπαίδευση και περαιτέρω επαγγελματική ανάπτυξη